ח"כ פוגל: "אין סיכוי שנחזיר את האופוזיציה לשלטון"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ פוגל: "אין סיכוי שנחזיר את האופוזיציה לשלטון"

ח"כ צביקה פוגל במהדורת הבוקר: "אני מציע לאופוזיציה להירגע ולשמור על מקומותיהם כי אנחנו לא הולכים להחליף מקומות. עוצמה יהודית לא תעשה את המעשה שיחזיר אותם לשלטון"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיכול הבכירים בעזה: יו"ר הוועדה לביטחון לאומי, ח"כ צביקה פוגל (עוצמה יהודית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (שלישי) וברך על המבצע: "התוכניות האלה קיימות. מישהו רק צריך לאשר אותן. אני מעריך שהלחץ שהפעלנו עזר להפעיל אותן עכשיו".

פוגל נשאל האם בעקבות המבצע, עוצמה יהודית תסיים את המשבר הקואליציוני ותחזור להצביע עם הממשלה: "אנחנו נקיים הערכת מצב פנים סיעתית בעוד פחות משעה ונחליט ביחד. האולטימטום שלנו לא היה רק על סיכולים ממוקדים, אלא לשינוי מדיניות (- כולל). זה לא היה הסעיף היחיד. גם פיתוח הנגב והגליל. גיבוי לחיילים. הרפורמה המשפטית. כל אלה יחד יבואו בחשבון בהתייעצות הפנימית ונחליט על הצעדים".

"כשהאופוזיציה מוחאת לי כפיים אני נכנס לכוננות", הבהיר פוגל: "אני מציע להם להירגע ולשמור על מקומותיהם כי אנחנו לא הולכים להחליף מקומות. עוצמה יהודית לא תעשה את המעשה שיחזיר אותם לשלטון. אין סיכוי שזה יקרה. אנחנו שם כדי להשפיע, לא כדי להחזיר את לפיד לשלטון".



0 תגובות